Pablo Francisco "Who are you foolin" Tour 2009


I fredags var jag och Jesper på Pablo Francisco´s show här i Sundsvall. Ni anar inte hur sjukt roligt det var. Det var verkligen skratt nonstop i 90min och jag kan då lova att jag kommer gå på hans show om han kommer till Swe igen! :)

Har knappt haft tid till att blogga då det är massa mycket i skolan just nu !! Det är redovisning om ca 2 veckor och då ska funktionsmodellen i fullskala, presentationen, rapporten och finishmodellen 1:4 vara helt perfecto finito!! :/ Man vill ju göra så bra ifrån sej som möjligt, speciellt när vi jobbar mot ett företag ! :D Längtar till perioden då jag tillbringar sisådär 14 timmar/dag i skolan, då ser man förhoppningsvis slutet på den eviga tunneln ! :D


Nu blir det en liten och snabb kvällsfika och sedan sovning. Upp tidigt imorgon!!




XO
CC2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0