Pablo Francisco

Under veckan skulle vi ha köpt biljetter till Pablo´s show, men efter en titt på min stundentbudget så insåg jag att jag omöjligt skulle klara mej den här månaden om jag bettade 500kr för en biljett.. :/ För nu ska jag verkligen ta tag i hallrenoveringen ! Köpa målarfärg, nya hallmöbler, ny spegel och en ny arbetsstol. Så jag fick helt enkelt låtsas som att jag inte visste om att han skulle komma till Tonhallen i Sundsvall som ligger 5min gång hemifrån oss. :( MEN så kom räddningen idag !! :D Surfade runt lite på blocket.. så sökte jag efter hans biljetter.. Tror ni inte att jag fick EN träff som var upplagd en timme innan. ^^ Och självklart så hade hon biljetterna kvar och vi åkte bumsbillibambam dit och köpte de. Fick 2st biljetter för 400 spänn ! Den ni ! :P

Jesper och hans broder är ute på lite ferre just nu. Jag va till en början rätt sugen på att följa med. Men det känns som om en dunderförkylning är påväg att bryta ut ! Var kokhet efter min powernap idag och hade jobbigt ont i huvudet. Men det är säkert inget ! (hoppas) För jag måste ju bara pigg och se på Pablo på söndag ! Plus att jag imorgon ska med Emma ut till Birsta och shoppa "lite" ^^

Därför blir det en ensam kväll framför tv:n med lite te, hallon och glass. Det är grymt skönt det å med jämna mellanrum :D En kväll som denna gör det absolut ingenting för jag har ju faktiskt 2st biljetter som håller mej sällis ;P


xoxox
CC2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0