Å där var ledigheten över...

Idag, söndag, min sista lediga dag :/ Men den kommande veckan blir händelserik! Jag ska äntligen beställa en ny mobil.. i förrigår var jag på Mediamarkt och frågade lite om de olika Smartphones. Sen frågade försäljaren mig vad jag hade för telefon nu.. Haha, trodde han att jag skulle visa den för han? Nope! Den är så pinsam :)

På torsdag ska Arbetarbladet ta lite bilder på mig till bloggvinylen. Och sist men inte minst så kommer mina älsklingsfilurer hem!! Urs, vad jag ska skämma bort de!! Har saknat de så inåt bomben men snart så får jag krama sönder de ^^

Städa undan lite skor i hallen måste jag göra nu. Sen blir det träna nån timme uppe på hallen :)


/CC2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0