Öltältat heeeela helgen!

I helgen var det Bessemerfesten och inne på Öltältet var det förstås fullsmockat med folk! Riktigt skojjigt men jobbigt att både jobba där och nere i gropen ^^ Men det var det värt :) Träffade mycket tokigt folk så man fick sig ett gott skratt!!

Jobbar eftermiddag idag sen är jag ledig en dag.. Händer det inget skojjigt så blir det att jobba heeela dagen med företaget så jag slipper i helgen.

Nu står jag inför dagens viktigaste val, ska jag iväg och träna eller ligga i solen innan jobbet?? Hm.. svårt val! Äh, jag tror inte jag ska plåga mina stackars fossingar nå mer efter helgens 12 timmars konstant springande. Slänger mej på gräsmattan med en kopp kaffe!


/CC2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0