Roligheter händer även på banken!

Jag hade bestämt mig för att ta mig upp på banken innan jobbet idag för att firra ett nytt VISA kort. Men till det krävs ju legitimation.. å det låg i plånkan.. å plånkan? Ja, den var spårlöst försvunnen! Jag var bombasäker på att den skulle ligga i handväskan.. men där hittade jag den inte.

30 min senare...

Allt kändes som en groda utan ben - hopplöst! Jag hade precis gett upp sökandet och hämtade matdosan och tänkte åka ner på jobbet. Vad är det så jag hittar i handväskan tror ni? ^^ Jo, min plånka!

Men det roliga slutar inte här utan på banken, då jag skulle skriva under ett papper:

Bankmannen: Då får du skriva under här..
CC: Vad är det för datum idag? 16 va?
Bankmannen: Nää, det är bara den 15e idag!
CC: Jaha.. ok. *CC skriver 15/6-2012, lämnar fram pappret, och börjar gå mot utgången*
Bankmannen: Vänta här! Det är något som inte stämmer!
CC: VA??!
Bankmannen: Det är fortfarande 2011!!




/CC2


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0