Öka prestationen med Power Balance

Beach 2012
Våren är här och många tränar inför Beach 2012! :) För min del så blir det mycket Streetdace, Zumba, långa power walks och nu ska jag även börja på Body Combat! 

Power Balance ökar prestationen
Nu har jag kört dans, styrka och power walks ett par gånger med armbandet, Power Balance! Den största skillnaden jag kan känna är att musklerna blir mer uthålliga och en något bättre kondis. Det sägs även att man ska få bättre balans med armbandet men just i Streetdance kräver det inte så mycket balans så det är inget jag märkt av.

Jag har varit/är väldigt skeptisk mot sådana armband som påstår sig förbättra både det en och andra. Hur mycket är inbillning? Men Power Balance har fått mig att känna att jag orkar mer så jag bryr mig inte om det enbart är inbillning eller om det verkligen har en verkan! :)



David använder tydligen också PB!


Power Balance kostar normalt 399 kr men jag hittade en e-butik på nätet som sålde till ett riktigt bra pris 129 kr inkl. frakt! Klicka hem ditt armband på Destinationsportal.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0